۲۶ مهر ۱۳۹۶

شعار جدید

گروه کوهنوردی آکام

گزارش صعود به قله علم کوه

پس از هماهنگی های لازم اعضای تیم قرار شد صبح پنجشنبه ساعت 5 صبح در میدان آزادی ابتدای خیابان جناح جمع شوند که خوشبختانه همه عزیزان یک ربع زودتر سر قرار حاضر شدند و ما ساعت 4.50 دقیقه حرکت کردیم. این نظم و وقت شناسی واقعا قابل تقدیر بود و از همان ابتدا نوید یک برنامه منظم را به ما داد. حول و حوش ساعت 7 در رستورانی به نام کسری برای صبحانه متوقف شدیم و به همراه راننده باحال تاکسی آقای آقایی هر کدام از دوستان یک پرس املت سفارش دادند
گزارش صعود به قله سهند و جام (عروس کوه های ایران)

بر طبق قرار تعیین شده بین اعضای گروه، عصر روز پنجشنبه مورخ 7 مرداد 1395 ساعت :17:30 آقایان اکبر سپهری،مهدی اسدی و بانوان: شراره صدری ،زهرا لواسانی و سارا اتکالی،در ایستگاه راه آهن تهران حاضر شدیم تا ماجراجویی خود را در سفر پر هیجان به قلل سهند و جام آغاز نماییم. قطار رأس ساعت 18:15 تهران را به مقصد مراغه ترک نمود . در طول سفر از خاطرات برنامه های قبلی با گروه کوهنوردی آکام صحبت نمودیم و یاد آن ایام را پاس داشتیم، از تمامی سفرهایی که به نحوی خطر در بیخ گوشمان بود، خاطرات تلخ و شیرین که اکنون همه درسی در دل خود داشت از توچال تا دماوند،از کرکس تا سبلان و...
گزارش برنامه  صعود به قله اسپیلت از مسیر گلابدره

گزارش برنامه صعود به قله اسپیلت از مسیر گلابدره

اندک اندک جمع مستان می رسند...... هوای صبح تهران مطبوع و با وجود خلوتی خیابان ها ، شهر در حال بیدار شدنه و کم کم سر و کله افرادی با کوله های کوهنوردی و سحرخیزانی که راهی محل کار خود هستند در اطراف میدان تجریش پیدا میشه. ساعت 5:20 بامداد، کم کم شرکت کنندگان خودشون رو به میدان تجریش می رسونند و بالاخره در ساعت 5:40 دقیقه به وسیله 3 دستگاه اتوموبیل تجریش رو به سمت گلابدره ترک می کنیم
گزارش صعود به قله چین کلاغ و دو شاخ

گزارش صعود به قله چین کلاغ فرصتی دست داد که من به پیشنهاد مهندس سپهری با عضویت در گروه کوهنوردی آکام در روز پنجشنبه 13 اسفند با صعود به قله چین کلاغ اولین تجربه کوهنوردی خود را در کنار دوستان همنورد داشته باشم. مسیر پیمایش از سمت سعادت آباد انتخاب شده بود لذا طبق قرار قبلی همه دوستان همنوردی که من برای اولین بار میدیدمشان (بجز مهندس سپهری) در میدان بهرود جمع شده و با یک تاخیر حدود30 دقیقه‌ای، با تعداد 8 نفر به سرپرستی مهندس عسگری ساعت 06:30صبح با ماشین های شخصی به سمت شهرک مخابرات رفتیم تا همگی راهی این مسیر هیجان انگیز شویم. از گونه‌های حیوانی مسیر روباه،خرگوش وحشی،عقاب،همستر،گرگ،قرقی،کبک وجوجه تیغی میتوان نام برد که در همان ابتدا ،دیدن یک روباه توجه همه و بیشتر من رو به خودش جلب کرد.
گزارش صعود به قله بند عیش

در مورخ 6/12/94 تصمیم گرفته شد به اتفاق دوستان گروه کوهنوردی آکام به قله بند عیش و ارتفاعات زیبایش صعود کنیم. بنا به پیشنهاد دوستان عزیز مهندس عسگری و مهندس سپهری، زمان و مکان حرکت گروه ساعت 6 بامداد از ضلع جنوبی دانشگاه علوم تحقیقات برنامه ریزی شده بود.
گزارش صعود به قله کرکس

بعداز هماهمنگی با دوستان براین قرار شد که از میدان آزادی حرکت کنیم. ساعت 14:30 با 2 ماشین از میدان آزادی بسمت کاشان حرکت کردیم و سپس مسیر اصفهان را در پیش گرفتیم. 20کیلومتر بعداز ورودی نطنز یک مجتمع خدمات رفاهی وجود داشت بنام آفتاب که ساعت 19 در آنجا کمی استراحت کردیم و خریدهای مورد نیازمان را انجام دادیم.
گزارش صعود به قله الوند

پس از هماهنگی های لازم با همنوردان عزیز مقرر شد که ساعت 04:00​ صبح از اسلامشهر به مقصد همدان حرکت را آغاز کنیم. وقتی متوجه شدیم آقای جمالیان با کمی تاخیر به قرار می رسد فرصت را غنیمت شمرده و به طباخی دلچسب رفته و یک دل سیر کله پاچه خوردیم و سپس در حدود ساعت 04:30با ماشین شخصی خود عازم شهر زیبای همدان شدیم. ساعت حدود 08:30بود که به گنجنامه رسیدیم
گزارش صعود به  قله سبلان (ساوالان)

گزارش صعود به قله سبلان (ساوالان)

پس از برنامه سنگین دماوند که با تعداد 13 نفر با موفقیت صورت گرفت ، برنامه سبلان با فاصله دوهفته ای برنامه ریزی گردید و از همان روزهای پس از صعود دماوند اطلاع رسانی از طریق گروه تلگرام بین اعضا صورت گرفت. اطلاعات راهها، هواشناسی و ... توسط بنده جمع آوری شده و برنامه ریزی صورت گرفت
گزارش صعود به قله دماوند

بر طبق قرار تعیین شده بین اعضای گروه، عصر روز چهارشنبه مورخ 28 مرداد 1394 ساعت 20:00 آقایان عباس صحرابی، امیر بلبلی، پیمان جمالیان و خانم صدری از تهران به سمت پلور و فدراسیون کوهنوردی حرکت کرده و آقایان اکبر سپهری، امین اسدی، محمد رضا ستاری و آصف شاه محمدی در ساعت 20:30 به صورت جداگانه با ماشین شخصی به سمت پلور روانه شدند.
صعود به قله  توچال

صعود به قله توچال

صعود از میدان سربند توسط آقای اکبر سپهری و خانم شراره سید صدری در ساعت 4 بامداد شروع شد. هوای صبح بسیار دلنشین و مطبوع بود. طبق انتظار تعداد قابل توجهی از کوهنوردان در میدان سربند حضور داشتند.

اطلاعات تماس

به تازگی گوگل امکان انصراف از ارسال ایمیل را به سر

معرفی اجمالی سیتریکس

سیتریکس, نرم افزار سیتریکس, راه اندازی سیتریکس, نص
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به آکام سیستم ویانا می باشد.